×
میز کار   پروفایل  

کاظم قلم چی: آیا شماهم عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؟

کاظم قلم چی: آیا شماهم عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؟

آیا شماهم پانصدتایی‌ها هستید؟ باشگاه پانصدتایی‌ها چیست؟

اگر شما در  آزمون های امسال  بیشتر از پانصد پاسخ درست در آزمون های کانون داده باشید، جزء باشگاه پانصد تایی ها خواهید بود. 

هنوز هم وقت باقی است و شما می‌توانید با شرکت کردن در آزمون‌های باقی مانده تعداد پاسخ‌های صحیح را بیشتر کنید و وارد باشگاه پانصدتایی ها بشوید، البته آزمون های هدف گذاری و مشابه پارسال هم جزء آزمون‌ها محسوب می شوند. 

هم اکنون بعضی دانش آموزان هستند که حتی بیشتر از 2000 پاسخ صحیح در آزمون ها داشته اند. 

 

فایده‌ی قرار گرفتن در باشگاه پانصدتایی ها چیست ؟

آیا جایزه هم دارد؟ 

اولین و مهم ترین جایزه این است که شما به خودتان ثابت می‌کنید که پرتلاش و سخت کوش هستید. وقتی شما به پانصد سوال آزمون‌ها پاسخ داده اید، یعنی یک تمرین پیوسته انجام داده اید.

 یعنی شما شب امتحانی نیستید و در طول سال همیشه درس خوانده اید، پس حتما در مدرسه هم موفق‌تر خواهید بود و درس ها را به راحتی فراموش نمی کنید. 

اگر روزهای سال تحصیلی را تا امروز تقریبا 250روز درنظر بگیریم، یعنی این که شما به طور متوسط روزی به دو سوال پاسخ درست داده اید و اگر جزء باشگاه هزارتایی ها هم باشید یعنی این که در هر روز به طور متوسط بیش از 4 پاسخ صحیح داشته اید. 

جالب است بدانید بعضی دانش آموزان حتی بیش از 2000 پاسخ صحیح داشته اند. 

این ها دانش آموزانی هستند که در آزمون‌های اصلی غیبت نمی کنند و حتی همه‌ی آزمون‌های هدف گذاری و مشابه پارسال را هم شرکت می کنند.

 دانش آموزانی که غیبت نمی کنند،حتما نتیجه‌ی بهتری هم در مدرسه می‌گیرند و روز به روز پیشرفت می‌کنند .

 

آیا پاسخ‌های اشتباه بد است؟ 

نه، پاسخ اشتباه خیلی هم خوب است، زیرا پاسخ‌های اشتباه  به شما نشان می دهد، شما در کدام قسمت ها یادگیری تان کامل نیست و باید یاد گیری تان را کامل کنید. 

پاسخ‌های اشتباه مثل یک قطب نما به شما مسیر درست را نشان می دهد و سبب پیشرفت شما می شود. 

برای این که پاسخ‌های درست را بیشتر کنید، بهترین کار این است که در آزمون‌ها غایب نشوید و به جز آزمون های اصلی در آزمون های هدف گذاری و مشابه پارسال هم شرکت کنید.

 هر چقدر بیشتر آزمون بدهید، بیشتر پیشرفت می کنید. 

 

آیا به جز پیشرفت خودمان جایزه‌ی دیگری هم داریم؟ 

بعد از این که امتحانات مدارس به پایان رسید، در تهران و بعضی نمایندگی های کانون برای قهرمانان پیوستگی و برای باشگاه‌های پانصدتایی‌ها جشن هایی برگزار می‌شود و دانش آموزان به همراه اولیا دعوت می‌شوند و از این دو گروه دانش آموزان به همراه قهرمانان پیشرفت تقدیر خواهد شد، جوایزی هم به دانش آموزان اهدا می‌شود و چند گروه از دانش آموزان عکس‌های افتخار می گیرند: قهرمانان پیوستگی، قهرمانان پیشرفت و باشگاه پانصدتاییها. 

 

در ایام امتحانات پایان سال سایت کانون را فراموش نکنید.

امتحانات پایان سال چند هفته‌ی دیگر شروع می‌شود؟

شما می‌توانید هر روز به سایت کانون سری بزنید و سوال های امتحانی جدید و سوال های امتحانی پارسال را در درس هایی که مایل هستید، دانلود کنید، بسیاری از سوال ها پاسخ تشریحی هم دارند، البته بعضی دانش آموزان جدی تر، سوال‌های بدون پاسخ را هم دانلود می کنند و خودشان را امتحان می کنند. دانلود سوال های امتحانی در سایت کانون برای همه رایگان است، لطفا به دوستانتان هم بگویید از این امکان  مهم کانون برای کمک به همه‌ی دانش آموزان استفاده کنند. 

یادتان باشد موفقیت و پیشرفت زمانی بهتر است  که همه با هم موفق شویم و پیشرفت کنیم . پس به دوستانتان هم اطلاع بدهید و دانلود سوال های جدید امتحانی را به آن ها هم معرفی کنید تا همه بتوانند در امتحانات پایان سال موفق باشند.

                                نویسنده:کاظم قلم‌چی

پاسخ دهید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

نظر شما پس از بررسی و تایید توسط همکاران ما، نمایش داده خواهد شد.