×
میز کار   پروفایل  

علامت دار کردن تست ها در هنگام  مطالعه

علامت دار کردن تست ها در هنگام  مطالعه

اول از همه آنکه به هیچ وجه حق زدن تست در داخل کتاب‌ها ندارید. پس علامت زدن پاس درست یا غلط در کتاب تست ممنوع. شاید بپرسید چرا؟ حواستان باشد که شما در بدترین حالت حداقل یکبار دیگر این دروس را مطالعه خواهید کرد و اگر پاسخ‌ها را زده باشید، دیگر نمی‌توانید با کیفیت اول به پاسخ برسید و اعتبارسنجی فاقد ارزش خواهد شد.

راه حل بسیار ساده خواهد بود. کافی است که یک تکه کاغذ در کنار آن بچسبانید و سپس اقدام به تست زنی کنید. به همین راحتی قادر هستید که به نتیجه دلخواه خودتان دست پیدا کنید. همچنین تست‌ها به هیچ وجه سوخت نخواهد شد. حواستان باشد که زدن یک تست اما در فاصله‌های طولانی عموماً نتیجه بهتری را به همراه دارد تا اینکه از هر کتابی ۴ تست بزنید و آن را رها کنید.

همه چیز به اینجا ختم نخواهد شد و روی دیگری نیز دارد. در حقیقت این حالت و انجام دادنش دو سر برد خواهد بود. اما چه کاری؟ علامت دار کردن تست های کتاب توسط شما

برای این کار باید چند حالت در نظر بگیرید. عموماً پیشنهاد می‌کنیم که این حالات را به صورت زیر در نظر بگیرید. سؤالاتی که نتوانسته‌اید پاسخ دهید، علامت منفی به معنا خنثی بودن، سؤالاتی که به غلط پاسخ دادید به صورت ضربدر و سوالات مهم و ارزشمند، فارغ از نتیجه آن به صورت ستاره علامت گذاری کنید.

 

نویسنده : سمیرا فرجی

پاسخ دهید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

نظر شما پس از بررسی و تایید توسط همکاران ما، نمایش داده خواهد شد.