×
میز کار   پروفایل  

هدیه برای کانونی‌ها در نمایشگاه کتاب اردی بهشت

هدیه برای کانونی‌ها در نمایشگاه کتاب اردی بهشت

نمایشگاه کتاب اردی بهشت از روز چهارشنبه 21 اردی بهشت در مصلی تهران آغاز می شود .

 این نمایشگاه به صورت مجازی نیز برای سراسر کشور برگزار می شود . علاوه بر این نمایندگی های کانون در سراسر کشور نمایشگاه کتاب اردی بهشت را برگزار می کنند . 

در نمایشگاه های حضوری در تهران و شهرستان ، تخفیف نمایشگاهی در نظر گرفته می شود . دانش آموزان کانونی در شهرستان ها در صورتی که از نمایشگاه مجازی کتاب های کانون را تهیه کنند علاوه بر تخفیف نمایشگاه ، می توانند در همان روز و بلافاصله از سایت کانون بوک ، معادل خرید از نمایشگاه مجازی به انتخاب خودشان کتاب به صورت هدیه دریافت کنند و در صورتی که در همان روز از این امتیاز استفاده نکردند معادل نصف مبلغ پرداختی شان در کیف پولشان در کانون بوک ذخیره می شود .

 این امتیازها برای دانش آموزان کانونی است و دانش آموزان قهرمان پیوستگی امتیاز بیشتری دارند . هر چقدرحضور دانش آموزان در آزمون ها پیوسته تر و بهتر باشد امتیاز بیشتری دارند .

برای دانش آموزان قهرمان پیوستگی( بدون غیبت و یک غیبت ) مبلغ یکصد هزارتومان تا سیصد هزارتومان 

برای دانش آموزان با دو غیبت مبلغ یکصد هزارتومان تا دویست و پنجاه هزارتومان 

برای دانش آموزان با سه غیبت مبلغ یکصد هزارتومان تا دویست هزارتومان 

برای سایر دانش آموزان کانون مبلغ یکصد هزارتومان تا یکصد و پنجاه هزارتومان

برای خرید ها تا این سقف دانش آموزان کانونی هم از تخفیف نمایشگاه استفاده می کنند و هم معادل خریدشان کتاب کانون به انتخاب خودشان برایشان ارسال می شود

( مشروط بر این که در همان روز از کانون بوک کتاب هایشان را انتخاب کنند )

 البته برای خریدهای بیشتر از این مبلغ هم تخفیف نمایشگاهی در نظر گرفته  می شود دانش آموزان کانونی در تهران و سایر کانونی ها که به نمایشگاه کتاب تهران مراجعه می کنند هدایا را نیز در همان محل نمایشگاه دریافت می کنند .

پاسخ دهید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

نظر شما پس از بررسی و تایید توسط همکاران ما، نمایش داده خواهد شد.