×
میز کار   پروفایل  

کاظم قلم چی: سه ابزار موثر برای موفقیت شما در امتحانات

کاظم قلم چی: سه ابزار موثر برای موفقیت شما در امتحانات

 سه ابزارموثر برای موفقیت شما در امتحانات 

با  سه ابزار به شما کمک می کنیم تا در امتحانات موفق تر شوید . یکی از این سه ابزار برای کانونی هاست؛ اما دو ابزار دیگر برای همه است، هم کانونی ها و هم غیرکانونی ها می توانند از این دو ابزار  استفاده کنند.

 ابزار اول : "کارنامه ی آمادگی  امتحانات" است که فقط برای کانونی هاست .

 ابزار دوم: ده سوال مهم امتحانی از کتاب های پرتکرار  به انتخاب مدیران گروه آزمون است . 

ابزار سوم: نمونه سوال های امتحانی جدید است که امکان فیلتر کردن و جدا کردن سوال های استان و شهر شما نیز به آن اضافه شده است و شما می توانید سوال های امتحانی استان خودتان را از دوسال پیش تاکنون ببینید .

 

ابزار اول: کارنامه ی آمادگی امتحانات است . 

این کارنامه  مشخص می کند از ابتدای مهر تا قبل از شروع امتحانات شما در کدام مبحث ها قوی تر بوده اید و در کدام مبحث ها نیاز به کار بیشتر دارید؟

این کارنامه را می توانید از اپ کانونی ها دانلود کنید یا این که درصفحه ی شخصی  خود در سایت کانون مشاهده کنید .

فایده ی این کارنامه این است که شما روی قسمت هایی که بیشتر نیاز دارید، بیشتر تمرکز می کنید، ممکن است بگویید من خودم می دانم کدام قسمت های کتاب  را بیشتر بلدم و کدام قسمت ها را بلد نیستم، اما حدس های ما دقیق  نیستند و ممکن است اشتباه کنیم . 

کارنامه ی آمادگی امتحانات به شما دقیقا می گوید نمره ی چند از 10شما در هر مبحث در طی سه ماه گذشته چطور بوده و به کدام قسمت ها باید بیشتر توجه کنید و کدام قسمت ها را بهتر است زودتر و بیشتر بخوانید و یاد بگیرید.

 

ابزار دوم: 10 سوال مهم به انتخاب مدیران آزمون کانون  

مدیران آزمون کانون در هر درس و هر مبحث 10 سوال مهم را از کتاب های پرتکرار امتحانی انتخاب کرده اند و ضمنا  علت انتخاب آن سوال ها را هم نوشته اند .توصیه ی ما این است که  این سوال ها را در ابتدا  تمرین کنید و به آن ها پاسخ بدهید و اشکالات خود را برطرف کنید .

 10سوال پیشنهادی مدیران نکات اصلی و مهم هر مبحث کتاب را  مشخص می کند .

کتاب های سوال های پرتکرار همان طور که از نامشان پیداست، پرتکرارترین سوال های امتحانی مدارس را در اختیار شما می گذارند، اما در بین همین سوال ها هم بهتر است اولویت بندی کنید و به ترتیب اهمیت به سراغ سوال ها بروید تا اگر نرسیدید همه ی سوال ها را حل کنید، حداقل به مهم ترین آن ها پاسخ بدهید و خودتان را برای امتحانات آماده کنید .

 

ابزار سوم: نمونه سوال های جدید امتحانی درسایت کانون  

این ابزار به شما کمک می کند جدیدترین سوال های امتحانی را همراه با پاسخ نامه ی آن ها مشاهده کنید .

 امسال امکان جدیدی هم اضافه شده است و شما می توانید سوال های مربوط به استان و شهر خودتان را هم انتخاب کنید. این ابزار مهم و مفید در سایت کانون رایگان است و همه ی دانش آموزان چه کانونی و چه غیرکانونی بدون نیاز به ثبت نام یا هر پیش شرط دیگر می توانند به سادگی و در هر روز از آن استفاده کنند . 

لطفا این امکان را به اطلاع همه ی دوستان و آشنایان خود هم برسانید تا آن ها هم بتوانند از ابزارهای رایگان کانون استفاده کنند و امتحانات نیم سال اول را با موفقیت بیشتر برگزار کنند . 

کمک کردن به دوستان حس بهتری از رقابت با آن ها ایجاد می کند، به دوستانتان هم کمک کنید تا آن ها هم بتوانند در امتحانات موفق تر باشند . 

 

امروز در آغاز امتحانات نیم سال اول هستیم،بنابراین توضیح بیشتری نمی دهیم تا شما فرصت بیشتری داشته باشید و خودتان را با تمرین و حل سوال های بیشتر برای امتحانات آماده کنید .

موفق و پیروز و سربلند باشید . 

لطفا به دوستانتان هم برای موفقیت در امتحانات کمک کنید .

                                                   نویسنده: کاظم قلم چی

پاسخ دهید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

نظر شما پس از بررسی و تایید توسط همکاران ما، نمایش داده خواهد شد.