×
میز کار   پروفایل  

آزمون‌های تشریحی، طرحی نو برای بازیابی اطلاعات

آزمون‌های تشریحی، طرحی نو برای بازیابی اطلاعات

 با توجه به تاثیر قطعی 40درصدی معدل در کنکور 1402که تاثیر بسیار زیادی در رتبه های داوطلبان کنکور خواهد داشت امسال کانون با برگزاری آزمون های تشریحی هم  به دانش آموزان که امتحان نهایی دارند و هم به فارغ التحصیلان که ترمیم معدل دارند کمک بسزایی خواهد کرد .

آزمون های تشریحی کانون با هدف ارتقای معدل وتقویت مطالعه ی دانش آموزان در یادگیری مفهومی مطالب درسی برگزار می شود. این آزمون ها طرحی نو برای بازیابی اطلاعات هستند ،برای دانش آموزان در جهت پیشرفت درسی موثر بوده است واین فرصت خوبی است برای ارائه ی راه حل های خود برای پاسخ گویی به سوالات. اگر در این مسیر اشتباهی دارند با تصحیح خوب و هوشمندانه ی مصححین کانون این اشتباهات برطرف شده وبه آن ها یادآوری می شود. با ارائه سی دی حل سوالات توسط دبیران برجسته به رفع مشکلات درسی آنها درتمام مباحث درس های امتحانی پرداخته می شود وبه این ترتیب این آزمونها به کمک مدرسه می آید تا به هدف پیشرفت درسی یاری رساند.

مزیت ها یی که شرکت در آزمون های تشریحی را تبدیل به یک امر ضروری می نماید عبارتند از : 

-آمادگی برا ی امتحانات دی ماه و امتحانات نهایی 

- اطلاع زودهنگام از وضعیت تشریحی و رفع نقاط ضعف قبل از امتحانات 

- امکان مقایسه بین نمره تشریحی با درصد تستی آزمون که به شما کمک می کند مسیر خود را درست تر ادامه دهید و -- - بدانیدآیا مشکل شما ریشه در یادگیری مفهومی دارد یا مشکل تستی دارید؟   

- با دسترسی به تصویر پاسخبرگ با نحوه ی تصحیح مصححین آشنا می شوید و نکات لازم را در نوشتن برگه ی خود رعایت می نمایید.

با شرکت در آزمون ها ی تشریحی و ارتقاء نمره و معدل خود می توانید در درصد و رتبه خود در کنکور تاثیر بسیار زیادی داشته باشید ودر رشته و دانشگاه موردنظر خود قبول شوید.  

پاسخ دهید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

نظر شما پس از بررسی و تایید توسط همکاران ما، نمایش داده خواهد شد.